En jävel på att bada

2011-06-06 @ 23:54:42
Hallå där!
Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid. Direkt när jag vaknade så drog jag ner på Gränby med Astrid och hämtade min nyckel som jag hade tappat inne på Gina Tricot kvällen innan! Jävla klant jag är alltså. Och efter det så skyndade jag mig sedan hem och snabbt rakade benen och sånt och sedan så tog jag bussen till Graneberg, Skarholmen och hängde med Jonte, Rock, Donna, Jasmine, Astrid och Peter! Trevligt må jag säga. Badade ganska mycket faktiskt! Var ganska skönt i vattnet, kanske en aning kallt men det funkade. Och jag är en jävel på att bada måste jag bara få tillägga!

Köpte tortellini och kycklingspett till middag! Riktigt gott.

Riktigt gammal bild på mig och Donna! Se där var man blond. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0