Gossip girl och lussebulle

2011-06-16 @ 22:29:57
Hej!
Vakande vid typ halv 2 idag, shietas. Satte mig vid datorn en stund och sedan så väckte jag Donna! Vi käkade pasta med köttfärssås till lunch. Sen så duschade jag och satte på mig ett par mjukisar, packade ihop mina grejer och så. Och sen så gick jag ända ifrån Eriksberg till Löten för jag hade inga busspengar! Tog en och en halvtimme. Och fyfan vad trött jag var när jag kom hem. Drack typ 3 glas saft! Och sen dess så har jag bara legat i min säng, så himla trött just nu. Ätit lussebullar faktiskt! Vi hade typ ett paket saffran eller något kvar sen i julas så lillebrorsan och mamma hade bakat, gulligt va?

Och just nu så ska jag kolla på gossip girl! Sitter och kollar på första säsongen.
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0