MIDSOMMAR

2011-06-25 @ 12:04:41
Godmorgon!
Igår var det ju midsommar och jag firade den med Donna och min familj! :) Mysigt faktiskt. Först så gick jag och mötte upp Donna och så gick vi till Willys, fast det var stängt... så vi gick istället till arabkiosken där vi köpte 3 läsk, ballerinakakor och citronmuffins! Sen drog vi hem till Donnas farsa och hämtade två chipspåsar och apelsinchoklad! Sen gick vi hem till mig där vi sedan åt god mat! Lax, hemmagjord potatissallad, räktoast.. osv. Helt okej! Sen åt vi även jordgubbstårta! Och lite senare så åt vi lite utav det vi köpt! Fast jag mådde fortfarande dåligt så jag åt inte så mycket. Fast jag och Donna gick på en promenad lite senare på kvällen och då kändes det lite bättre. Somnade vid cirka halv fyra. Det var mysigt men skulle nog vart bättre om jag mådde lite bättre för då kanske vi skulle kunnat gjort lite mer än att bara vara hemma! Men mysigt var det. :)
Min lunch igår! Innan Donna kom. Helt ok sallad.
Dålig webbkamerabild på mitt och Donnas skit.
(Tog förresten tyvärr inga bilder :/ ..
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0