Obsessed

2011-06-12 @ 23:29:22
Hej!
Vet att jag inte bloggat mycket alls på senaste tiden. Men min början på sommarlovet har i alla fall varit bra! Självaste dagen då vi fick sommarlov så hängde vi några i min klass kvar på stan och typ snackade och sånt! Sen på fredagen så var jag på min lillebrors skolavslutning och sedan så drog jag till Jennifer där vi skulle överraska henne! Vi skulle alltså ha överraskningsfest för henne. ☺ För hon ska nämligen flytta till Värmland. Och vi hade det verkligen jättekul hos Jennifer! Vi badade i hennes pool, snackade en massa och käkade grillat! Sen när klockan började närma sig 7 så drog jag och Astrid hem och fixade oss inför kvällen. Och sen när vi väl var klara så drog vi till fett me kärlek där vi spenderade resten av kvällen! Fett me kärlek var faktiskt astråkigt om jag ska vara helt ärlig. Det ända roliga med fett me kärlek var väl då vi fick se Petter och Oskar Linnros! Fy fan vad jag skrek när Oskar Linnros kom ut på scen! Var dessutom några asduktiga rappare som rappade innan Petter kom! Och sen så fick vi skjuts utav Isabels mamma och jag spenderade natten hos Donna! Var första gången jag kom hem till Donna i Eriksberg efter att dom flyttat. Riktigt fint var det hemma hos Donna. :) Och seeen på lördagen så låg vi hemma och latade oss när vi egentligen bestämt att dra ut tidigt. Så vi typ låg hemma och slöade tills vi vid 7tiden drog oss ner mot stan och käkade KEBAB. Sen åt vi även glass och köpte en massa gottigott till kvällen. Fast vi hade dock inte råd till jordgubbar! ☹ Och vi la oss sedan typ vid fyra!

OCH idag så vaknade vi vid typ 12 och vi har bara legat hemma och slappat, haha! Äkta chill-dag. Fast vid niotiden så drog vi i alla fall till Gränby och köpte lite gott inför kvällen. Sen satt vi även vid gungorna en stund och snackade. Ibland så är det skönt med såna här slappdagar. ♥
Jag efter skolavslutningen!
Påväg till Jennifer!
PETTER
Vi käkade körsbär hemma hos Donna!
Chillade hos Donna med datorerna framme som vanligt!
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0