you can be the smile I don't want

2011-06-18 @ 12:15:50
Vaknade nyss av att telefonen ringde, jag vet inte vem det var för jag svarade inte. Fyfan vilken konstig dröm jag hade, drömde att jag var i skolan och att vi hade en massa konstiga lektioner, bl.a. en där min 74-åriga so-lärare tog av sig tre par byxor för att sedan stå där i ett par boxershorts. Vet inte varför.

Men nog om det, på onsdag åker jag till turkiet!!!!! Jag tror inte att jag kommer kunna blogga där borta, så jag tänkte ta en bloggpaus från och med nu tills jag är hemma. Det kan hända att jag slänger in lite inlägg ändå när jag är här i sverige, men jag vet inte, har mycket annat att tänka på. Pussssss


//Astrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0