30e juni 2011

2011-06-30 @ 22:53:02
Du heter? Olivia
Smeknamn? Oliven, Ollis, Via.. m.m 
Beroende av? Någon så underbar 
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, bröst och ben!
Har du ett förhållande? Nej
Hur imponerar man på dig? Vet faktiskt inte! Men jag gillar killar som är roliga, spontana, inte så ytliga. En kille med ett varmt hjärta!
Är du svårflörtad? Kan vara
Brukar du skratta för dig själv? Ja, haha
Var bor du? Uppsala
Trivs du där? Jaadå 
Kan dina föräldrar lita på dig? Ibland
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Äger du några converse? Ja
Har du varit full den här månaden? Nej
Brukar du bli för full? Brukar inte bli full alls. 
Är du allergisk mot något? Katter bland annat. 
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Nej 
Nästa mål i ditt liv? Har många mål men mitt kommande är hemligt! :) 
Hur svarar du i mobilen? Vet inte, haha
Sov du ensam inatt? Nej! 
Brukar du komma i tid? Typ 
Hur känner du dig nu? Glad, lite nervös, ensam
Vanligaste färg på dina kläder? Olika
Vad tycker du om fötter? Fula, äckliga
Vem saknar du? Astrid!
Hade du en bra kväll igår? Ja det hade jag!
Favoritdryck på morgonen? Juice eller smoothie 
När brukar du oftast gå och lägga dig? Olika. Men oftast rätt så sent 
Är du blyg? Kan vara!
Vill du hellre ha mail än brev? Brev! Jag läser tyvärr aldrig min mail 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
Har du spytt offentligt? Nej
Är du nöjd med ditt liv? Lite kanske 
Är du bortskämd? Rätt så!
Vad gör du i morgon? Ska träffa Jasmine och Donna bland annat... 
Vad är det värsta du vet? Avundsjuka 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Har jag pengar så slösar jag det, så är det bara... 
Vad behöver du just nu? Lite sällskap skulle inte sitta fel 
Vilken person tycker du är en bra förebild? Vet inte 
Vad längtar du till? Längtar tills jag ska utomlands 
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Olika! 
Du samlar på? Samlar inte på något tror jag...
Gröna eller röda äpplen? Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Brukar vela vara ensam då 
Vilken tid gick du upp idag? 09.00 
Har du sovit i din egna säng inatt? Nope
Har du strumpor på dig nu? Nej
Vad ska du göra ikväll? Kolla på film 
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? I förrgår tror jag 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli överlycklig
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nä
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Typ 12
Har du någon piercing? Monroe
Vill du gifta dig? Sen kanske
Vill du ha barn? Ja, sen 
Solar du ofta? Gör jag väl 
Är du bra på att laga mat? Vet inte
Gillar du att dansa? Jaa :)
Är du flygrädd? Nej
Hur vig är du? Inte så speciellt vig 
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, cola
Vilken är din favoritglass? Polka, saltlakrits, strawberry cheesecake 
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte faktiskt! 
Tycker du om sushi? Sådär
Vad äter du helst när du ser på film? Beror på vad jag är sugen på :p 
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du tandläkarskräck? Nej 
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska 
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja
Biter du på naglarna? Nej
Senaste låt du hörde? Veronica Maggio - Alla mina låtar 
Vad gör du på helgerna? Olika!
Jag har tråkigt :)
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0