Skolavslutning imorgon!

2011-06-08 @ 22:35:35
Shit kan inte fatta att jag går ut åttan imorgon!

Vet inte vad jag ska ha på mig! Har fem olika alternativ! Antigen så tar jag en jättefin ljusrosa klänning med långärmat som jag köpte förra året eller så tar jag en utav dom två blåa kortklänningarna eller en vit klänning... Eller så tar jag bara en snygg topp, jeans och högklackat? Ååååh kan inte bestämma mig! Sen vet jag heller inte hur jag ska fixa håret, hur jag ska fixa sminket!? Finns fyra alternativ jag tänkt på angående håret... Antigen vågigt med flätor och en massaaaa... Äsch svårt att förklara! Men ni lär ju se resultatet imorgon! ;) Så vi får väl se vad jag väljer...
Sen så är jag så jäkla otaggad på att börja i nian! Allt kommer typ förändras. Dom ska slå ihop klasserna blå och grön som tidigare vart isär. Och man har liksom redan kommit in i sin klass, lärt känna alla! Jag känner mig redan trygg och så med min klass och sen så ska dom trycka in 20 pers till. Plus att dom ibland kanske ska typ blanda klasserna eller nått! Helknasigt kommer det att bli för min del. Jag menar... tänk att typ redovisa inför 40 pers!? Sen så kommer min favoritlärare att sluta! Och dessutom två andra lärare. Allt kommer att förändras!
Men från och med nu så ska jag försöka se positivt på allt angående skolan! I nian så ska jag verkligen ge järnet. Men ska också försöka njuta av livet så mycket som det går liksom! Även om det kommer att bli en hel del plugg så är det klart att man ska ägna tid åt det goda livet också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0